Min kära


Han är det vackraste jag har sett, han är så jävla underbar.
En ängel utan vingar, guds dyrbaraste änglabarn. När han ser på mig
känns allting så bra, såklart att jag kan simma men i hans ögon drunkar jag.
Han ger mig värme när han kramar om mig i sin famn, han ger mig styrka när
han håller om min hand.

Djupt in i hjärtat har han startat en stor brand, den går inte att släcka,
för att våran kärlek är sann. En ros av plast om den lyckas vissna har vår kärlek frusit fast.
Han är allt som jag kan önska, han är allt jag vill ha!
För med honom är jag stark, för med honom mår jag bra! Det gör ingenting ifall det regnar för när han ler mot mig så bär jag alltid med mig solsken, det är han jag skriver om Jimmy Granberg min pojkvän :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0