Så jag skrattar idag, kanske gråter jag sen...

Segt det har varit att blogga, men under tiden har jag skaffat två tatueringar till ;) det känns som man bara vill ha mer och mer. Men nu får det vara nog! Och tatueringarna har plaserats bakom höger öra och på vänster fot. Men den på foten är tyvärr inte klar en på grund av att det gjorde så sjukt ont. 
lite smått nytt som har hänt under "veckorna":
*- Jag och jimmy lämnade varandra som man kan ta som en "pause", men vi är tillsammans igen och inget kan komma i mellan oss nu!
*- slingade nyss mitt hår och körde utan slingmössa eller hur man kallar det för. Ja ni får se resultatet:

Åh så fint?! Haha nej, har skrattat åt mig själv. Såhär kan man ju inte se ut i huvudet :(
mitt ansikte är lika blekt som mitt hår ungefär. Tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0