Godmorgon



Godmorgon gott & ont folk!
Som ni ser så var det där min frukost (lasagne och cola) och det var mättande i min valkmage!
Bjuder på en osminkad nyvaken vacker bild. Vaknade utav att Emelie stod utanför mitt fönster och pratade med någon klockan halv 10 och tjohej så blev jag pigg fast jag la mig vid klockan 6 i morse. Det är då jag sover bort hela dagarna men icke idag. :)


För att bli pigg så plockade jag ur disk i diskmaskinen och det tycker jag är vidrigt fast det är nydiskat.
Eller vidrigt kanske var att ta i, men jag får en rysning i kroppen som känns usch.
Får se hur dagen blir idag, ingenting planerat tror jag. Igår så skulle jag testa att bli vän med den där som har fejkat min profil så jag gav en vän förfrågan och idag såg jag att den hade accepterat.

Så jag försökte skynda mig att skriva i dens logg men då gick det inte, och nu hittar jag inte den någonstans? så får väl hoppas att den har roat klart sig. Borde den ha gjort eftersom alla redan vet att den är fejkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0