Skål för den som tål alkohol skål?

Ser man på! Igår var det en riktig rolig dag, åkte hem ifrån avesta och städa ordning här hemma, sen kom det avesta folk så vi satt och grilla och små snutta lite på alkoholen. Senare drog jag och Ida (hon på bild) till våran kära vänner Beatrice & David, forsatt dricka där. Senare drog vi till stan och det var sala festivalen kallas det för, så vi gick ner ett par stycken och drog in dit och dom som var där och spelade var melody club, vilken ös det va! ;)
Och idag vaknade jag vid klockan 7, riktigt segt alltså. Klunkade i mig en halv flaska vatten på några sekunder för var grymt törstig tihi, men det var det värt. Nu har jag fräschat till mig med en dusch och ska väl fixa mig strax och dra ner till en affär och handla lite smått & gott till mig själv, är ju ensam hemma så varför inte passa på ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0