Tatueringen!


Sådär ja! Igår bestämde jag mig att jag skulle tatuera mig idag och självklart blev det av.
Jag var inte så nervös tills jag såg tatueringsmaskinen då började hela jag skaka av nervöshet haha, men det tack till lite ibland men det var ingen fara alls som jag hade förväntat mig pfft..

Webbkamera bild får duga så länge, ska köpa kamera imorgon eller övermorgon när jag får mina pengar så det blir bättre bild och nya bilder på mig. För det är helt dött via bloggen & facebook.. Nu förtiden känns det som jag vill ha allt nytt. Skriver nog imorgon hur det var i Norrland för har missat det har jag sett. "illa" Nu ska jag röra på valkarna och upp och titta på det okända med Elin och Emelie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0