Hejdå bloggen..

Usch, kollade nyss på djurplågeri film och bilder på google. Blir ärligt talat äcklad och förbannad att man har blundat för verkligheten! Det är grymt jävla sjuk värld man lever i....
En hund..? Att dom sliter av pälsen när stackarn fortfarande är vid liv, hemskt!

Idag har jag solat och nu väntar jag på två utav mina kära vänner som kommer hit och socialar med mig så vi kan sola ännu mer, det gillas va? ;) Sista dagen jag är här i staden.
Min kära pojkvän och jag saknade för mycket varandra. Han har åkt enda till norrland med sin familj och i morgon ska jag dra till tåget och åka dit, 12-13 timmar tar det, en hel dag.
Men det är ju värt när man får träffa min käresta! :)
Kommer hem om 3 veckor.
Heejdåååååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0