När vi två blir en


Badade idag med två utav mina vänner, det var riktigt skönt när det har varit såhär varmt!? 31+ liksom! wow ;) (ironi) Men på vägen hem så ser ni att vi hittade en rullstol för dom trötta. Men jag var i full fart och blev slav i 2 km och skjutsa två st som satt i knä.. Snåla?nej. Då ska väl jag va stolt att jag blev skjutsad 10 meter huhu..

Nu mot kvällen håller jag på packar förfullt till min resa till Norrland.
Allt känns stressigt men endå inte... Man får tankar tänk om jag glömmer något ? så tänker jag hela tiden. Obekväm tanke! :S Blir nog bättre när jag väl sitter på tåget får jag hoppas. Är framme på torsdag så ett helt dygn på dryga tåget känns ju roande. Men helt klart värt när jag får träffa min älskade pojkvän :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0