Just let it go...

Inga bilder från midsommar.

Jag var i dalarna och firade midsommar med folket där, alltså kusiner med gamla vänner jag har där borta.
Vi kollade först för en tradistion som dom har, dansar runt en  sommar stång och några uppvisningar.
Det var rätt kul när dom skojar till och vill att det ska vara kul för folket som kollar på. Det var verkligen fullt med folk! Efter det så samlades alla vänner med familj så vi hade kul med 5kamp och några lekar.
Vi grillade också potatisallad och kött det var fett gött!
Sen skiljdes vi åt och alla for till olika håll(fester), jag kom nog till den roliga. Massa trevligt folk med dålig humor ;). Allting var upp & ner med humöret med det är bara bort kastad tid ..."so fuck that" man tror ju att folk hade vuxit ifrån dagis åldern men tydligen inte hehe.


Är det lugnt om jag kallar dig baby,för du gör mig helt crazey.
Säg mig äre allright baby, du va as nice . Shiet the fucking allright.
Riktig typ av mig guzz, minns du inte mig brush.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0