Det är inte varje dag en människa får....

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=ls7yJmxAF9Y riktigt fränt att dom har satt ihop låtar sådär, och denna länken var faktiskt rätt bra.
Men idag så försov jag mig igen, riktigt vanligt utav mig. Illa! Jag åkte ju ifrån Jimmy till skolan. Jag kom precis i tid till musiken. Riktigt tur det, för den vill man ju inte missa.. Det vi gör där är att vi väljer en låt och gör en cover utav den och gör så det blir ens egen låt ungefär. Jag bytte låt som jag kan mer än den vi tränade på innan ( love the way you lie). Jag tänker inte skriva vilken låt jag valde. Men det vi kommer få göra är att spela in i en studio som jag tyckte var rätt fränt. Det är inte varje dag en människa får göra det liksom! ;)

Idag så åkte jag hem, drog och fika men en vän, hälsade på min pappa. Sen gick jag med min vän till hennes kille som var på halva sidan stan och längre att gå till. Sen drog jag hem i kylan.. Allt för sina vänner eller hur? brrr :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0