Lill knatten...

Hej och hå, vad söt jag blev på bilden längst ner. Försöker åtminstående kolla i kors..
Idag och igår har varit dom tråkigaste dagarna jag har varit med om, enormt massa regn hela tiden!
Nu får det fan sluta!
Jag blir så bitter när de är så flottigt eller hur jag ska uttrycka mig om vädret..
Men iallafall nog om klagomål! Igår var jag hem till byhålan och sov över hos en vän drack varm oboy och prata massa skit riktigt mysigt var det, drog hem till mig en snabbis och hälsa på familjen och lillknatten (lillebror). När jag väl skulle åka igen så putta han in mig till huset igen och sa " Jennie du får inte åka, du ska stanna hemma"... Då fick man sån ångest nästan, stackarn varför är jag aldrig hemma?
Han kommer bara vara liten en gång i livet.. Buhu så dum jag är. :(( Mamma och lillebror Isac)
Jag är hos Jimmy nu iallafall och han slutar vid 3, om en timme. Vi ska väl sticka ner på stan och handla lite grejer som behövs här i livet och får se vad dagen har att bjuda på! Hejsvejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0