Värk, värk och värk..

Där är tröjan! Jag har på mig den just nu bara för jag fryser fast det brukar vara om man överdriver så 100 grader i Jimmys rum! Jag är hemma i från skolan idag för igår hade jag värk i hela kroppen och kände mig jätte hängig mina ögon ville knappt ens kolla, men de som var värst var mitt huvud det exploderade verkligen av det onda sen mådde jag lite halft illa. Men nu för en stund sen vaknade jag att min mage gjorde så ont.. Sjävklart så var det den "efterlängtade" mensvärken/mensen..
Jag kan verkligen inte va still med kroppen då gör det som ondast,
jag kan inte ens försöka vila då gör det ont...
Värken är på rygg, magen och känns lite i benen. Normalt?
Jag gnäller till och med för mig själv att de gör så ont.


Åh jag blir så deprimerad, jag vill inte ha såhär ont :(!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0