Msn random..?

Det var en kille som la till mig på msn för någon dag sen men idag skrev den killen och då var det tydligen hans  extjej "Emma" som skrev till mig. Lite kul och läsa faktiskt, fast lite långt men nästan värt och se vilka roliga personer det finns ute i världen. :)

[email protected]

Daniel Karlsson säger
är du bi?´
Jennie Lundin säger
Nej
Daniel Karlsson säger
har du knulat danne?
Jennie Lundin säger
HAHA gud
Daniel Karlsson säger
???bara frågar?
Jennie Lundin säger
Om jag hade det så har väl du inget med saken att göra. Men nej det har jag inte, borde jag ha gjort det eller?

Daniel Karlsson säger
jag bara undrade behöver inte bli så sur
Jennie Lundin säger
Låter som du tar ditt ex som en kille som ligger med varenda än
Daniel Karlsson säger
nej det gör han inte men han ser bra ut och knullar bra så
Jennie Lundin säger
Okej bara för han knullar bra så frågar du vem som helsst om dom har knullat med honom? Haha skrattretande
Daniel Karlsson säger
nej jag bara undrade om det var så ni kände varandra ta allt fel då?

Jennie Lundin säger
Haha men då kan du väl fråga ifrån början om han och jag känner varandra, eller är det normalt och fråga om man har knullat med han? Asså om man nu har knullat med någon så betyder det inte att man måste lära känna den personen.
Daniel Karlsson säger
shit vad du tar det argt
Jennie Lundin säger
Och om du är så nyfiken och veta vem jag är så kolla på fb: Jennie Lundin, sen lite fakta jag är 17 år, fyller i mars, har vart tillsammans med min kille i 9 månader. Nå mer eller?
Daniel Karlsson säger
hehe ok
Jennie Lundin säger
Ah
Daniel Karlsson säger
du borde kolla ditt humör
Jennie Lundin säger
Du borde tänka innan du skriver?
Daniel Karlsson säger
nej
Jennie Lundin säger
Jo det behöver du verkligen.
Daniel Karlsson säger
tyst
Jennie Lundin säger
Haha lätt och vara tyst när man skriver
Daniel Karlsson säger
du säkert små bröst
Jennie Lundin säger
Vad har bröst med att vara tyst och göra HAHA
Daniel Karlsson säger
haha
Jennie Lundin säger
du säkert små bröst, bra svenska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0