Skriver av mig lite.

Asså hatar verkligen människor som pratar bakom ryggen, och jag hatar verkligen dig!

Varför läser du min blogg då om du tycker jag är så äcklig? Du och JAG har inte pratat på över 1 & ett halvt år men endå är du på dagis nivå och lägger kommentarer på folks utseenden. Som om du vore så perfekt? Knappast. Jag känner folk som verkligen tycker inget gott om dig på grund av ditt beteende, liten fjortis är du.
Nej alla är inte perfekta. Du verkar att må bra utav att trycka ner andra för att du tror att du är så störst bäst och vackrast. Det är du verkligen inte i mina ögon plus så många mer personer.

Säga att min pojkvän ser ut som ett sär? HAHA, kolla dig i spegeln innan du yttrar dig. Bara för ditt ex inte ville ha dig längre för du var en sån stalker efter honom. Nu tänker jag också vara omogen, DITT EX SÅG UT SOM EN ACNEFEL FÖTT MONGOLID precis som du! Ha fuck you right back! ;)
Den enda du bryr dig om i ditt liv är dig själv.

Han är den finaste personen i mitt liv, i mina ögon okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0