Träffade syskonen idag.


The other guys är en se värd film. Det blev mycket skratt som kom fram under filmen och det gillas!
Idag vaknade jag och Jimmy vid runt halv 11. Jag hann inte skriva ett inlägg igår p.ga vi blev lite smått trötta och kollade på filmen 2012 som vi somnade till.

Idag ringde min syster Anna ( vänster på bilden) och bad mig följa med hon och Elin och kolla på lite kläder.
Självklart följde jag med så vi åkte runt lite för Elin var inte så bra hittare i västerås. Till sist kom vi till hälla. Dom hittade smycken och nå tröja. Jag lånade pengar av Anna så jag köpte en slags kofta, den är jätte gosig!
Röd nagellack & tights. 

Vi drog till Max och tjocka i oss där. Fick skjuts tillbaka hem till Jimmy och nu  sitter han och jag vid datorerna och tar det lugnt så länge tills idol börjar! Ja ungefär om 5 timmar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0