Trött & hängig.

Nej nu börjar datan bli trött och minska batterier och det smittar av sig för jag börjar bli trött och hängig!
Ska lägga mig i sängen och vänta på älskling ska spela klart den "viktiga wow saken " så han kan komma och lägga sig vid mig och kolla på film!

Har utvecklingsamtal i morgon och det vet jag att de inte kommer gå bra eftersom jag inte har gått så mycket på lektionerna. Har mitt egna lilla schema. (komma när jag vill, gå när jag vill). Får se om det blir någon skärpning i morgon, förmodligen inte. Men lär mogna på mig lite iallafall när det gäller det där, får se hur det går då!
Lycka till Jennie....?

Jag älskar dig, du är verkligen allt för mig babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0